Porządek obrad XXX sesji Rady Gminy Świeszyno w dniu 24 listopada 2016 r. w Multimedialnym Centrum Kultury w Świeszynie o godz. 1000
1. Otwarcie sesji przez Przewodniczącego Rady o godz. 1000.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie przez Przewodniczącego porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z XXIX sesji Rady Gminy.
5. Sprawozdanie Wójta z działania w okresie między sesjami.
6. Sprawozdanie Wójta z realizacji uchwał podjętych na XXIX sesji.
7. Informacja Skarbnika Gminy o realizacji budżetu (informacja przekazana będzie na sesji).
8. Sprawozdanie z pracy Komisji Rady Gminy.
9. Wystąpienia obywatelskie.
10. Podsumowanie zadań inwestycyjnych.
11. Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał:
1) Nr XXIX/152/16 w sprawie zmiany budżetu Gminy Świeszyno na rok 2016;
2) Nr XXIX/153/16 w sprawie uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Świeszyno na lata 2016-2021;
3) Nr XXX/154/16 w sprawie taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków;
4) Nr XXX/155/16 w sprawie wysokości ekwiwalentu dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych;
5) Nr XXX/156/16 w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2017 r.;
6) Nr XXX/157/16 w sprawie przyjęcia rocznego Programu współpracy Gminy Świeszyno z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na rok 2017;
7) Nr XXX/158/16 w sprawie rozwiązania Straży Gminnej w Świeszynie;
8) Nr XXX/159/16 zmieniająca uchwałę w sprawie Statutu Gminy Świeszyno.
9) Nr XXX/160/16 w sprawie organizacji wspólnej obsługi finansowo-księgowej, administracyjnej i organizacyjnej samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy Świeszyno oraz Statutu Zespołu Oświaty Samorządowej w Świeszynie.
12. Zapytania i interpelacje radnych i sołtysów.
13. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych i sołtysów.
14. Wnioski i oświadczenia radnych.
15. Sprawy organizacyjne.
16. Zamknięcie obrad.