Przedstawiamy porzadek obrad XLVIII sesji Rady Gminy Świeszyno w dniu 29 marca 2018 r. w Multimedialnym Centrum Kultury e-Eureka BP w Świeszynie o godz. 1000
1. Otwarcie sesji przez Przewodniczącego Rady o godz. 1000.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie przez Przewodniczącego porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołów z XLVI i XLVII sesji Rady Gminy.
5. Informacja Przewodniczącego o pracach Rady w okresie między sesjami.
6. Sprawozdanie Wójta z działania w okresie między sesjami.
7. Sprawozdanie Wójta z realizacji uchwał podjętych na XLVI i XLVII sesji.
8. Informacja Skarbnika Gminy o realizacji budżetu (informacja zostanie przekazana na sesji) .
9. Sprawozdanie z pracy Komisji Rady Gminy.
10. Wystąpienia obywatelskie.
11. Przyjęcie sprawozdania z działalności MCK e-Eureka BP oraz świetlic wiejskich w 2017 r.
12. Sprawozdanie GOPS z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie i ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2015-2020.
13. Sprawozdanie GOPS z działalności w 2017 r.
14. Zakres potrzeb i sposób realizacji utworzenia placówki wsparcia dziennego na terenie gminy.
15. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał:
1) Nr XLVIII/268/18 w sprawie zmiany budżetu Gminy Świeszyno na rok 2018;
2) Nr XLVIII/ 269/18 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Świeszyno na lata 2018-2023;
3) Nr XLVIII/270/18 w sprawie udzielenia dotacji celowych spółkom wodnym;
4) Nr XLVIII/271/18 w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt w 2018 r.;
5) Nr XLVIII/272/18 w sprawie podziału gminy Świeszyno na okręgi wyborcze w wyborach do rady gminy;
6) Nr XLVIII/273/18 w sprawie podziału gminy Świeszyno na stałe obwody głosowania;
7) Nr XLVIII/274/18 w sprawie opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym;
8) Nr XLVIII/275/18 w sprawie rozpatrzenie skargi na działalność dyrektora MCK e-Eureka BP w Świeszynie.
16. Zapytania i interpelacje radnych i sołtysów.
17. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych i sołtysów.
18. Wnioski i oświadczenia radnych.
19. Sprawy organizacyjne.
20. Zamknięcie obrad.